ZDRAVÉ BANÁNOVÉ LÍVANCE

By ATELIEROF - 7:57

Občas každého z nás honí jak se říká "mlsná"
Tak malý tip jak mlsat zdravě a bez výčitek.
Vaříme jen ze dvou ingrediencí. 
Že nevěříte? Tak čtěte dále..




Na dvě porce budeme potřebovat jen 
 1 banán a 2 vejce

Banán střední velikosti nakrájíme na kolečka, dáme do vyšší nádoby
a přidáme k němu vejce. Můžeme mixovat ručním mixérem, nebo tím klasickým
elektrickým. Pokud chcete mít lívance sladší, 
přidejte med podle chuti. Já lívance  nesladím.
Těsto nalijeme na pánev. Pokud máte pánev lepší jako my, nemusíte použít žádný tuk.
pokud ne, přidejte raději trochu oleje, aby se Vám těsto nepřilepovalo. 
Smažíme do té doby než lívance zezlátnou, zkrátka do té doby než usoudíme,
 že již nejsou syrové. Během smažení snižujeme teplotu, aby se nám lívanečky 
nepřipalovali.

Zdravé banánové lívance můžeme podávat s marmeládou, nutelou nebo šlehačkou.
Potom už ale nebudou zdaleka tak zdravé.. ;) Mě chutnají samotné. Záleží na Vaší chuti.
Rozhodně nebudete zklamaní. Dobrou chuť.
Renča







  • Share:

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Vyzkouším, určitě chci ještě vyzkoušet i banana bread :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nebudete litovat, jsou výborné a chlebík mám také v plánu.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. AŤ se dílo daří.. ;) Dejte pak vědět jak chutnali.. ;)

      Vymazat
  3. Banánové lívance jsem ještě neměla. Zatím jsem pekla jen banánovou bábovku. Velice mě překvapuje, že jsou lívance pouze ze 2 surovin. To je super!
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat